Τῌ
Η' ΤΟΥ ΑΥΤΟΥ ΜΗΝΟΣ
Μνήμη τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν
Γεωργίου τοῦ Χοζεβίτου, καὶ τῆς Ὁσίας Μητρὸς ἡμῶν
Δομνίκης.
ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟΝ
Εἰς τό, Κύριε ἐκέκραξα,
ἱστῶμεν Στίχους ς' καὶ ψάλλομεν Στιχηρὰ Προσόμοια τοῦ
Ὁσίου.
Ἦχος δ'
Ὡς γενναῖον ἐν Μάρτυσιν
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Τῆς ψυχῆς τὴν ἀκρόπολιν,
λογισμῶν οὐ κατέσεισαν, προσβολαὶ Μακάριε· σὺ γὰρ
ἔπαλξιν, ὥσπερ τὴν σὴν προβαλλόμενος, στερέμνιον ἄσκησιν, διετήρησας σαυτόν, τοῦ δεινοῦ πολεμήτορος, ἀπαράτρωτον, ἀπήμαντον
Οὐχ
ὁδοῦ μῆκος ἴσχυσεν, οὐδὲ τόπων δυσχέρεια, παραλῦσαι Ὅσιε τὸ διάπυρον, τῆς πρὸς Θεὸν ἐκδημίας σου·
κἀκεῖ γὰρ γενόμενος, καὶ τοῖς τόποις εὐφρανθείς, οὗ οἱ πόδες ἐπάτησαν, τοῦ Θεοῦ ἡμῶν, οὐκ ἠμέλησας ὅλως.
Τὸν
ἐγκάρδιον ἔρωτα, ὑποφαίνων τοῖς δάκρυσι, κατανύξει Ἔνδοξε, γῆν κατέβρεχες, καὶ ταῖς θριξὶν
ἐναπέματτες, Χριστοῦ ὑποπόδιον· ἐννοῶν τε καὶ αὐτόν, ὡς παρόντα καὶ βλέποντα, ὃν ἐπόθησας· καὶ ἰχνῶν
ἐπελάβου διανοίας, θεωρίαις θειοτάταις,
τὴν σὴν ψυχὴν αὐγαζόμενος.
Ἕτερα τῆς Ἁγίας
Ἔδωκας
Σημείωσιν
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Ἐκ Δυσμῶν ἀνέτειλας, πρὸς
τὴν Ἑῴαν πανόλβιε, ὡς ἀστὴρ φαεινότατος, ἀκτῖσιν
ἀστράπτουσα, τῶν σῶν ἐναρέτων, πράξεων Ὁσία, καὶ
κατεφώτισας πιστῶν, τάς διανοίας φέγγει θαυμάτων σου· διό σε
μακαρίζομεν, καὶ τὴν σὴν μνήμην
γεραίρομεν, τὸν Χριστὸν μεγαλύνοντες, τὸν σεπτῶς σε
δοξάσαντα.
Τρωθεῖσα τῷ ἔρωτι, τῆς
τοῦ Χριστοῦ ἀγαπήσεως, ὦ Δομνίκα πανεύφημε, αὐτῷ ἠκολούθησας
ἀπαρνησαμένη,
Πάθη τοῦ Κυρίου σου, καὶ Ποιητοῦ
ἀναπλάττουσα, ἐν αὐτῇ ἀναδέδειξαι, τοῦ
Λόγου ὡς ποίημα, λογικὸν Παρθένε, καὶ διὰ τοῦ Λόγου, ἐπαιδαγώγησας παθῶν, τῆς ἀλογίας τὰ παρεκκλίματα· διὸ καὶ καθ' ὁμοίωσιν, εὐθυποροῦσα ἀοίδιμε, ἀληθὲς καὶ ἀκίβδηλον, τοῦ Θεοῦ ὤφθης ἄγαλμα.
Δόξα... Καὶ νῦν... Ἦχος α'
Ὁ περιβάλλων τὸν οὐρανὸν
ἐν νεφέλαις, ῥεῖθρα περιβάλλεται σήμερον τὰ Ἰορδάνια·
καὶ τὴν ἐμὴν καθαίρεται
Ἀποστιχα Στιχηρὰ
Προσόμοια
Ἦχος πλ. β'
Αἱ Ἀγγελικαὶ
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Τὸ φωτιστικόν, καὶ φωτίζον τοὺς
ἀνθρώπους, φῶς αὐτολαμπές, σὺ ὑπάρχων Ἰησοῦ
μου, ἐν ῥείθροις, Ἰορδάνου, βαπτισθεὶς ὅλως ἔλαμψας,
φῶς τὸ ὁμοούσιον Πατρί σου· ἐν ᾧ πᾶσα ἡ
κτίσις φωτισθεῖσα, Χριστὲ κράζει σοι· Εὐλογημένος ὁ φανείς, Θεὸς ἡμῶν δόξα σοι.
Στίχ. Ἡ θάλασσα εἶδε καὶ ἔφυγεν,
ὁ Ἰορδάνης ἐστράφη εἰς τὰ ὀπίσω.
Ὡς διὰ σαρκός, κορεσθῆναι
θείας δόξης, δεῦτε νοητῶς, καθαρθῶμεν τάς αἰσθήσεις, καὶ
τὸν Χριστὸν ἰδόντες, ἐν
σαρκὶ βαπτιζόμενον, τήν τε τοῦ δολίου διαθλῶντα, κάραν εὐφυῶς ὑμνολογοῦντες, αὐτῷ κράξωμεν·
Εὐλογημένος ὁ φανείς, Θεὸς ἡμῶν δόξα σοι.
Στίχ. Τὶ σοί ἐστι θάλασσα, ὅτι
ἔφυγες; καὶ σοὶ Ἰορδάνη ὅτι ἐστράφης
εἰς τὰ ὀπίσω;
Νᾶμα ζωτικόν, σὺ ποτίζεις Ἰησοῦ
μου, ἐν τῷ ποταμῷ, Ἰορδάνῃ εὐσπλαγχνίᾳ,
ἡμᾶς τοὺς ἐκκαέντας, σοῦ τῇ δίψει
φιλάνθρωπε· ὅθεν ποτισθέντες ἐκ πηγῆς σου, τῆς ἀθανάτου καὶ φωσφόρου, Χριστὲ ψάλλομεν·
Εὐλογημένος ὁ φανείς, Θεὸς ἡμῶν δόξα σοι.
Δόξα... Καὶ νῦν... Ἦχος β'
Ἐν Ἰορδάνῃ ποταμῷ ἰδών
σε ὁ Ἰωάννης πρὸς αὐτὸν ἐρχόμενον, ἔλεγε
Χριστὲ ὁ Θεός· Τὶ πρὸς τὸν δοῦλον παραγέγονας, ῥύπον μὴ ἔχων
Κύριε; Εἰς ὄνομα δὲ τίνος σε βαπτίσω; Πατρός; ἀλλὰ
τοῦτον φέρεις ἐν σεαυτῷ. Υἱοῦ; ἀλλ' αὐτὸς ὑπάρχεις ὁ σαρκωθείς· Πνεύματος Ἁγίου; καὶ τοῦτο οἶδας διδόναι τοῖς πιστοῖς διὰ στόματος·
Ἀπολυτίκιον τῆς ἑορτῆς Ἦχος α'
Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου
Κύριε, ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις· τοῦ γὰρ
Γεννήτορος ἡ φωνὴ προσεμαρτύρει
σοι, ἀγαπητὸν σὲ Υἱὸν ὀνομάζουσα, καὶ τὸ Πνεῦμα ἐν εἴδει περιστερᾶς, ἐβεβαίου τοῦ λόγου
τὸ
ἀσφαλές. Ὁ
ἐπιφανεὶς Χριστὲ ὁ Θεός, καὶ τὸν κόσμον
φωτίσας δόξα σοι.
ΕΙΣ
ΤΟΝ ΟΡΘΡΟΝ
Μετὰ τὴν α' Στιχολογίαν
Κάθισμα
Ἦχος δ'
Κατεπλάγη Ἰωσὴφ
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Ἰησοῦς ὁ τοῦ Ναυῆ,
ἐν Ἰορδάνῃ ποταμῷ, διαβιβάζων τὸν λαόν, καὶ
τοῦ Θεοῦ τὴν κιβωτόν, ἐσκιαγράφει τὴν μέλλουσαν
εὐεργεσίαν· εἰκόνα γὰρ ἡμῖν ἀναμορφώσεως, καὶ τύπον ἀψευδῆ ἀναγεννήσεως, ἡ μυστικὴ
διάβασις τῶν δύω, σκιαγραφεῖ ἐν
τῷ Πνεύματι. Χριστὸς ἐφάνη, ἐν Ἰορδάνῃ, ἁγιάσαι
τὰ ὕδατα.
Δόξα... Καὶ νῦν... Τὸ αὐτὸ
Μετὰ τὴν β' Στιχολογίαν
Κάθισμα Ἦχος πλ. δ'
Αὐλῶν ποιμενικῶν
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Βαπτίζεται Χριστός, ὁ τὸν κόσμον
φωτίζων, ἐξ ὕψους ὁ Πατήρ, ἐμαρτύρησε λέγων. Οὗτός
ἐστιν ὁ Υἱός μου, ἐν
ᾧ ηὐδόκησα, αὐτοῦ ἀκούετε. Οὗτός
ἐστιν ὁ φωτίζων τὴν οἰκουμένην, τῇ εὐσπλαγχνίᾳ
αὐτοῦ, ὁ βαπτισθεὶς καὶ
σώσας ὡς Θεός, τὸ γένος τῶν ἀνθρώπων.
Δόξα... Καὶ νῦν... Τὸ αὐτὸ
Ὁ Κανὼν τῆς Ἑορτῆς,
καὶ τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ α'
Ἦχος δ'
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
«Ἀνοίξω τὸ στόμα μου, καὶ
πληρωθήσεται Πνεύματος, καὶ λόγον ἐρεύξομαι, τῇ Βασιλίδι
Μητρί, καὶ ὀφθήσομαι, φαιδρῶς πανηγυρίζων,
καὶ ᾄσω γηθόμενος, ταύτης τὰ θαύματα».
Ἀνοίξει τοῦ στόματος, δοῦναί
μοι χάριν ἱκέτευσον, σοφίας Γεώργιε, τὴν ἀπαρχὴν Ἰησοῦ,
ὅπως ᾄσω σου, τὴν μνήμην κατ’ ἀξίαν, ὁ ἄμουσος
ᾄσμασι, θείοις γηθόμενος.
Ἐν γῇ πεπολίτευσαι, ὥς περ ἀσώματος
Μέγιστε, συνήφθης ἐντεῦθεν δέ, τῶν Ἀσωμάτων χοροῖς,
τῷ ποιήσαντι, ᾠδαῖς ἐν
τρισαγίοις, μέλπων καὶ δεχόμενος, τούτου τὴν ἔλλαμψιν.
Τοῦ κόσμου ἠλόγησας, ὑπερκοσμίοις
ἐννοίαις σου· ἀσκήσας ἐν κόσμῳ δέ, ὅπου ἐστράφη
Χριστός, ἐξεδήμησας, ἀκήρατον πρὸς
κόσμον, χοροῖς συναπτόμενος, τῶν πρωτοτόκων Σοφέ.
Θεοτοκίον
Ἀνοίξας τὸ στόμα μου, Ἁγνὴ
προῄρημαι μέλψαι σε, Σοφίαν τὴν τέξασαν, τὴν ἐνυπόστατον,
ἀλλ' ὡς ἄναγνος, τὴν Πάναγνον ὡς θέμις, ὑμνῆσαι μὴ σθένων σε, αἰτῶ βοήθειαν.
Κανὼν τῆς Ὁσίας,
οὗ ἡ ἀκροστιχίς.
Τὴν καλλίπαιδα νῦν γεραίρω
Δομνίκαν. Ἰωσὴφ
ᾨδὴ α'
Ἦχος β'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Ἐν βυθῷ κατέστρωσέ ποτε, τὴν
Φαραωνίτιδα, πανστρατιὰν ἡ ὑπέροπλος δύναμις, σαρκωθεὶς
ὁ Λόγος δέ, τὴν
παμμόχθηρον ἁμαρτίαν ἐξήλειψεν, ὁ δεδοξασμένος Κύριος· ἐνδόξως γὰρ δεδόξασται».
Τῷ ἐνθέῳ πόθῳ τὴν
ψυχήν, Ἔνδοξε πτερώσασα, τῶν σαρκικῶν θηράτρων ὑπερίπτασο·
διὸ ἱκετεύω σε, θηρευθέντα
με, ταῖς παγίσι τοῦ ὄφεως, σοῦ ταῖς ἱκεσίαις, πάνσεμνε Δομνίκα ἀπολύτρωσαι.
Ἠκολούθεις χαίρουσα Χριστῷ,
τούτου ἀνιχνεύουσα, τὴν Ἱερὰν νομοθεσίαν Πάνσεμνε, καὶ
Παρθένων τάγμασι, συνηρίθμησαι, ὡς παρθένος καὶ
ἄμωμος· ὅθεν σε τιμῶμεν, πίστει συνελθόντες Ἀξιάγαστε.
Νυσταγμὸν κακίας οὐδαμῶς, Ἔνδοξε
νυστάζουσα, ἐπαγρυπνεῖς ταῖς φωταυγέσι πράξεσι, καὶ πρὸς
φῶς ἀνέσπερον, ἐξεδήμησας, ταῖς ἐκεῖθεν λαμπρότησι, περιχεομένη, καὶ φωταγωγοῦσα τοὺς ὑμνοῦντας σε.
Θεοτοκίον
Καὶ πρὸ τόκου ἄφθορος ἁγνή,
καὶ μετὰ τὴν κύησιν Μήτηρ Θεοῦ, ὑπερφυῶς
διέμεινας· ὅθεν σε ποθήσασα, θείῳ
Πνεύματι, ἡ Δομνίκα ὀπίσω σου, ἄφθορος προσήχθη, τῷ Παμβασιλεῖ Υἱῷ σου, Ἄχραντε.
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ γ'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Τοὺς σοὺς ὑμνολόγους
Θεοτόκε, ὡς ζῶσα καὶ ἄφθονος πηγή, θίασον
συγκροτήσαντας πνευματικὸν στερέωσον·
καὶ ἐν τῇ θείᾳ δόξῃ σου, στεφάνων δόξης ἀξίωσον».
Λουόμενος δάκρυσιν οἰκείοις, ἰλύος
τὴν σάρκα κοσμικῆς, ἐκάθηρας καὶ ῥεύμασιν, ὡς
ποταμίοις τούτοις δέ, τὴν τῶν δαιμόνων σύρροιαν, ἀσκητικῶς
κατεπόντισας.
Ὁσίως ἀμέμπτως καὶ δικαίως,
τὸν βίον διέπρεψας σοφέ, πρὸς δὲ καὶ πόνοις χρώμενος, ἀσκητικοῖς
τὴν ἄπονον, διαγωγὴν κεκλήρωσαι,
θεομακάριστε Γεώργιε.
Ἁλοὺς θείῳ ἔρωτι
Παμμάκαρ, τῶν τόπων ἁγίων τῆς Σιών, πρὸς τούτους ἐπεδήμησας,
κἀκεῖ διαμεμένηκας, ἕως θανάτου πάνσοφε πιέζων πόνοις τὴν
σάρκα σου.
Θεοτοκίον
Τὸν σὸν ὑμνολόγον ἐπταικότα,
ἀσύγγνωστα Κόρη πρὸς ὁδόν, τῆς μετανοίας ἴθυνον,
τὸν Λόγον ἡ κυήσασα, τοῦ κόσμου τὸν καθαίροντα, τάς ἁμαρτίας
Θεόνυμφε.
Τῆς Ὁσίας
Ἐξήνθησεν ἡ ἔρημος
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Πλωτῆρας θαλαττεύοντας, διεσώσω ἔλαιον,
μετ' εὐλογίας πέμπουσα, τῇ θαλάσσῃ καὶ μεταβάλλουσα, εἰς
γαλήνην Δομνίκα τὸ κλυδώνιον.
Ἀΰλοις λαμπομένην σε,
φρυκτωρίαις, Ἄγγελος, φωτοειδὴς ἐμήνυσεν, Ἱεράρχῃ
ἐπιδημήσασαν, Βασιλίδα πρὸς πόλιν θείῳ νεύματι.
Ἱστίῳ πτερουμένη, τῆς ἐγκρατείας
ἔφθασας, τῆς ἀπαθείας Ἔνδοξε, τοὺς λιμένας·
λιμήν τε γέγονας, τοῖς εἰς βάθη κακίας ὀλισθήσασι.
Θεοτοκίον
Δυνάμωσον Πανάχραντε, τὸ ἀσθενές
μου δύναμιν, ἡ τοῦ Ὑψίστου τέξασα, τὴν τὸ εἶναι
πᾶσι παρέχουσαν, καὶ Δομνίκης τὴν μνήμην
μεγαλύνασαν.
Ὁ Εἱρμὸς
«Ἐξήνθησεν ἡ ἔρημος, ὡσεὶ
κρίνον Κύριε, ἡ τῶν Ἐθνῶν στειρεύουσα, Ἐκκλησία τῇ
παρουσίᾳ σου, ἐν ᾗ ἐστερεώθη ἡ καρδία μου».
Κάθισμα τῆς Ὁσίας
Ἦχος δ'
Ταχὺ προκατάλαβε
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Τὴν σάρκα ἐσταύρωσας, σὺν
τοῖς παθήμασι, καὶ πᾶσαν τὴν ἔφεσιν, πρὸς
Χριστὸν ἔσχηκας, Δομνίκα Νυμφίον
τὸν σόν· ἄφθαρτον διὰ τοῦτο, ἐκομίσω τὸ στέφος, καὶ Ἀγγέλων χορείαις, ἠριθμήθης Ὁσία, πρεσβεύουσα αὐτῷ ἐκτενῶς,
ὑπὲρ τῶν τιμώντων σε.
Δόξα... Καὶ νῦν...
Τῆς Ἑορτῆς, ὅμοιον
Τὰ ῥεῖθρα ἡγίασας τὰ
Ἰορδάνια· τὸ κράτος συνέτριψας τῆς ἁμαρτίας, Χριστὲ
ὁ Θεὸς ἡμῶν· ὑπέκλινας τῇ παλάμῃ, σεαυτὸν τοῦ Προδρόμου, καὶ ἔσωσας ἐκ τῆς πλάνης, τῶν ἀνθρώπων τὸ γένος· διὸ σε ἱκετεύομεν·
Σῶσον τὸν κόσμον σου.
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ δ'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Ὁ καθήμενος ἐν δόξῃ, ἐπὶ
θρόνου Θεότητος, ἐν νεφέλῃ κούφῃ, ἦλθεν Ἰησοῦς
ὁ ὑπέρθεος, τῇ ἀκηράτῳ παλάμῃ καὶ διέσωσε, τοὺς
κραυγάζοντας. Δόξα Χριστὲ τῇ δυνάμει σου».
Ταῖς νηστείαις ὡς σιτίοις, φιλοτίμως
τρεφόμενος, τὴν ψυχήν σου Μάκαρ, νῦν εὐφραινομένην
παρέστησας, τῷ Ποιητῇ τῶν ἁπάντων
συγκαλέσαντι, πρὸς τὴν ἄνω σε, θείαν τρυφὴν ἀγαλλόμενον.
Οὐρανός τις ἀνεφάνης, τοῖς
πρακτέοις ὡς ἄστρασι, κατηγλαΐσμένος, φέρων ὡς φωσφόρον
τὸν Κύριον, τὴν σὴν ψυχὴν ὡς
σελήνην καταυγάζοντα, καὶ δεικνύοντα, τῆς παρ' αὐτῷ
δόξης μέτοχον.
Ὁ Δεσπότης οὐρανόθεν, δι' ἡμᾶς
κατερχόμενος, τὴν Σιὼν εὑρίσκει, θεῖον ἀληθῶς
εὐναστήριον· ᾗ ἐνσκηνώσας σὺ πόθῳ, ὥσπερ κλίμακι, πρὸς τὴν ἄνω ἀνῆλθες, Σιὼν ταύτῃ χρώμενος.
Θεοτοκίον
Ὁ καθήμενος ἐν κόλποις, ἀϊδίως
τοῦ φύσαντος, σαῖς ὠλέναις ὤφθη, νῦν ἀπεριγράπτως
καθήμενος, τὴν τετοκυῖαν σε δείξας μετὰ γέννησιν,
ἀειπάρθενον, καὶ ἀληθῶς ἀδιάφθορον.
Τῆς Ὁσίας
Ἐλήλυθας, ἐκ Παρθένου
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Ἀπήστραψας, φωτισμὸν ἰαμάτων
διώκουσα, παθῶν τὴν σκοτόμαιναν, καὶ τῶν δαιμόνων τάς
φάλαγγας, πάντας δὲ ἐφώτισας, τοὺς εὐσεβῶς
σοι Δομνίκα προσπελάζοντας.
Νυμφίος σε, Βασιλεὺς ἐπουράνιος Ἔνδοξε,
δοξάζει ἐνώπιον, τοῦ ἐπὶ γῆς βασιλεύοντος,
καταπληττομένου σου, τὸν ἀκηλίδωτον βίον καὶ
τὰ θαύματα.
Ὑπήκοος, τῶν εὐχῶν
σου ὑπάρχων ὁ Κύριος, σαφῶς προσημαίνει σοι, τόπον ἐν ᾧ
φροντιστήριον, ἤγειρας, τὰ πνεύματα, τῆς πονηρίας Δομνίκα
ἀπελάσασα.
Θεοτοκίον
Νεκρώσεως, τοὺς χιτῶνας Ἀδὰμ
ἐξεδύσατο, τῇ θείᾳ γεννήσει σου, καὶ τὴν στολὴν
ἠμφιάσατο, μόνος ἣν ἐξύφανεν, ἐν τῇ γαστρὶ
σου ὁ Λόγος σωματούμενος
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδή ε'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Ἐξέστη τὰ σύμπαντα, ἐπὶ
τῇ θείᾳ δόξῃ σου· σὺ γὰρ ἀπειρόγαμε
Παρθένε, ἔσχες ἐν μήτρᾳ τὸν ἐπὶ πάντων Θεόν,
καὶ τέτοκας ἄχρονον, Υἱόν, πᾶσι τοῖς ὑμνοῦσι σε, τὴν Εἰρήνην βραβεύουσα».
Ἐξέστησαν Ἄγγελοι, καὶ πᾶς
Ὁσίων σύλλογος, ὄντως τὸ ἀνένδοτον τῶν πόνων, τῶν
σῶν ὁρῶντες, καὶ τὸ τοῦ
βίου σκληρόν· σὺ γὰρ ὥσπερ ἄψυχος πονῶν, λίθος διετέλεσας, ἀρετῶν, πρὸς κατόρθωσιν.
Εἰς πᾶσαν ἐξέλαμψεν, ἰδοὺ
ψυχὴν ὁ Μέγιστος, πάντας ἐμπιπλῶν φωτοχυσίας, καὶ
σκοτομήνης ἐλευθερῶν τῶν παθῶν, ὥσπερ
καθαρώτατος καὶ νῦν, ἥλιος κινούμενος, τὴν σωτήριον
κίνησιν.
Πατρίδος ἐξένωσαι, τῆς σῆς
σοφὲ Γεώργιε, ὑπὲρ τοὺς προσήκοντας τῷ βίῳ,
Χριστὸν φιλήσας, τὸν ξενωθέντα βροτοῖς· ὅθεν ἐχρημάτισας αὐτοῦ, ἄξιος τῆς ἄνωθεν, ἀξιούμενος χάριτος.
Θεοτοκίον
Ὡραίωσας ἄχραντε, σὺ τῶν
βροτῶν τὸ πλήρωμα· σὺ γὰρ ἀνεδείχθης
πλατυτέρα, τοῦ οὐρανίου, κύτους τεκοῦσα
Θεόν, Λόγον ὡσεὶ δέρριν οὐρανούς, Κόρη τὸν ἐκτείναντα, καὶ βροτοὺς διαπλάσαντα.
Τῆς Ὁσίας
Ὁ τοῦ φωτὸς Χορηγὸς
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Γεωπονήσασα, καὶ τῷ ἀρότρῳ
τῶν εὐχῶν τέμνουσα, τὴν ψυχικήν, αὔλακα πολύχουν,
ἐδρέψω τὸν καρπόν, θείαις ἀποθήκαις, Ἁγνὴ
συντηρούμενον.
Ἐπιφωτίζουσα, τὸν καθαρὸν
σου λογισμὸν ἔβλεπες, τοῦ παντουργοῦ, Πνεύματος
δυνάμει, τὰ πόρρω ὡς ἐγγύς, καὶ τῶν ἐσομένων,
προλέγεις τὴν ἔκβασιν.
Ῥώμῃ τοῦ Πνεύματος, ἱερουργὸς
σε τελειοῖ χρίσματι, θεουργικῷ, τῆς διακονίας, ποιμαίνειν ἱεράς,
ψυχὰς ἐγκελεύων, Δομνίκα θεόσοφε.
Θεοτοκίον
Ἅγιον Κύριον, Κυριοτόκε τοῦ παντὸς
τέτοκας, ὃν ἐκ ψυχῆς, Δομνίκα ποθοῦσα, παθῶν
φθοροποιῶν, κατακυριεύει, Παρθένε ὑμνοῦσα σε.
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ ς'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Ἐβόησε, προτυπῶν τὴν ταφὴν
τὴν τριήμερον, ὁ Προφήτης Ἰωνᾶς, ἐν τῷ
κήτει δεόμενος· Ἐκ φθορᾶς με ῥῦσαι,, Ἰησοῦ Βασιλεῦ
τῶν Δυνάμεων».
Ἐβόησας, πρὸς Θεὸν ἀενάοις
σὺν δάκρυσι, καὶ τοῦ βίου, ὡς ἐκ κήτους δεινοῦ
σε διέσωσε, πρὸς τάς ἀκυμάντους, καὶ ἀείρους πηγὰς
τῆς θεώσεως.
Τετράγωνον, ἀρετῶν ὁ χορὸς
σε, κατέστησε, τεῖχος Μάκαρ, νοουμένων ἐχθρῶν μὴ
πτοούμενον, τάς ἀκροβολίσεις· ὡς στερρὸς
γὰρ νικᾷς τὸν πειράζοντα.
Ὡς πρόβατον, Χοζεβᾶ τῷ
σεμνείῳ προσέδραμες· τῇ δὲ πράξει, βακτηρίᾳ
καθάπερ χρησάμενος, πρός, Ἐδὲμ ἰθύνεις, τὰ αὐτῷ ἐνοικούμενα
πρόβατα.
Θεοτοκίον
Ἐσκήνωσεν, ὡς βροτὸς ἐν
νυδύϊ σου Κύριος, τὸν βροτὸν με, τῶν ἀφθίτων σκηνῶν
ἀξιούμενος, παρορῶν μου πράξεις, τάς ἀθέσμους Ἁγνὴ
καὶ τὰ πταίσματα.
Τῆς Ὁσίας
Ἐν ἀβύσσῳ πταισμάτων
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Ἱερὸν προφητεῖον ἀνήγειρας,
θείου Ζαχαρίου Προφήτου θεόφρονος, μεθ' οὗ ναὸν εἰς ἅγιον,
συγχορεύεις Δομνίκα θεόσοφε.
Ῥεῖθρον ὤφθης ἰάσεων ἄφθονον,
πλυνοῦσα φλογμὸν παθημάτων καὶ βρύουσα, ἁγιασμὸν
σωτήριον, κυριώνυμε Κόρη Θεόνυμφε.
Ὡς καλὴν, ὡς ὡραίαν, ὡς
ἔντιμον, ὡς τῆς παρθενίας αὐγαῖς διαλάμπουσαν, σὲ
ὁ νυμφίος Κύριος, ἑαυτῷ συνεισάγει Ἀοίδιμε.
Θεοτοκίον
Δι' ἐμὲ κατ’ ἐμὲ ἐχρημάτισε,
βρέφος ὁ παντέλειος ἀνακαινίζων με, καὶ παλαιωθέντα πάθεσι,
διὰ σοῦ Παναγία Θεονυμφε.
Ὁ Εἱρμὸς
«Ἐν ἀβύσσῳ πταισμάτων
κυκλούμενος, τὴν ἀνεξιχνίαστον τῆς εὐσπλαγχνίας σου, ἐπικαλοῦμαι
ἄβυσσον· Ἐκ φθορᾶς ὁ Θεὸς με ἀνάγαγε».
Κοντάκιον τῆς Ἑορτῆς
Ἦχος δ'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Ἐπεφάνης σήμερον τῇ οἰκουμένῃ,
καὶ τὸ φῶς σου Κύριε, ἐσημειώθη ἐφ' ἡμᾶς,
ἐν ἐπιγνώσει ὑμνοῦντας σε· Ἦλθες ἐφάνης τὸ Φῶς τὸ ἀπρόσιτον.
Σ υ ν α ξ ά ρ ι ο ν
Τῇ Η' τοῦ αὐτοῦ
μηνός, Μνήμη τῆς Ὁσίας Μητρὸς ἡμῶν Δομνίκης.
Στίχοι
Λιποῦσα τὴν γῆν οὐρανόφρων
Δομνίκα,
Εἰς οὐρανοὺς ἀνῆλθεν,
ὥσπερ ἠγάπα.
Δομνίκαν ὀγδοάτῃ πότμου λάβε
νὺξ ἐρεβεννή.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,
Μνήμη τοῦ ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Γεωργίου τοῦ Χοζεβίτου.
Στίχοι
Σὺν δάκρυσι σπείραντι τῷ Γεωργίῳ,
Καιρὸς θερίζειν ἐστὶ σὺν
εὐθυμίᾳ.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,
Μνήμη τῶν Ἁγίων Μαρτύρων Ἰουλιανοῦ καὶ Βασιλίσσης
καὶ τῶν σῦν αὐτοῖς Κελσίου καὶ Ἀντωνίου.
Στίχοι
Ἰουλιανῷ πολλὰ καὶ
Βασιλίσσῃ,
Ἔπαθλα
κεῖνται, κειμένοις ἐκ τοῦ ξίφους.
Τέμνει κεφαλὴν τὸ ξίφος τὴν
Κελσίου,
Καὶ σὺν κεφαλῇ τῇ δε
τὴν Ἀντωνίου.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,
Μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος Καρτερίου.
Στίχοι
Πάλαιε Καρτέριε πρὸς πῦρ καὶ
δόρυ,
Τὸ καρτερὸν σου πρὸς πάλας
δεικνὺς δύω.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,
Μνήμη τοῦ ἐν ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Κύρου, Ἀρχιεπισκόπου
Κωνσταντινουπόλεως. Τελεῖται
δὲ ἡ αὐτοῦ Σύναξις ἐν τῇ σεβασμίᾳ Μονῇ τῆς Χώρας, καὶ ἐν τῇ Μεγάλῃ Ἐκκλησίᾳ ἐν ἡμέρᾳ
Κυριακῇ.
Στίχοι
Ὁ σὴν μελίζων σάρκα Κῦρος
Χριστέ μου,
Σαρκὸς διαστάς, σῷ παρίσταται
θρόνῳ.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ὁ
ἅγιος Ἀττικός, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, ἐν εἰρήνῃ
τελειοῦται.
Στίχοι
Ὅλην
ὑπερβὰς τὴν ὕλην τοῦ σαρκίου,
Ἥκεις
ὅλος νοῦς Ἀττικὲ πρὸς τοὺς Νόας.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ ὁ
ἅγιος Προφήτης Σαμέας ὁ Ἐλαμίτης, ἐν εἰρήνῃ
τελειοῦται.
Στίχοι
Ἐν γῇ τὸ μέλλον οὐκ ἔτι
χρᾷ Σαμέας,
Ἄνω γὰρ οὗτος ὁ
προφητικὸς τρίπους.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, ὁ
ἅγιος Ἀγάθων ἐν εἰρήνῃ τελειοῦται.
Στίχοι
Ὡς ἠγαθύνθην Ἀγάθων τὴν
Καρδίαν,
Εἰρηνικοῦ σοῦ καὶ
μόνου μνησθεὶς τέλους.
Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ,
Μνήμη τῶν Ἁγίων τοῦ Χριστοῦ Μαρτύρων Θεοφίλου Διακόνου
καὶ Ἐλαδίου λαϊκοῦ. Πῦρ ζεῦγος ἀνδρῶν ἐν
μεταφρένοις φέρει,
Ταῖς αὐτῶν ἁγίαις
πρεσβείαις, ὁ Θεός, ἐλέησον καὶ σῶσον ἡμᾶς.
Ἀμήν.
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ ζ'
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
«Οὐκ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει οἱ
θεόφρονες, παρὰ τὸν Κτίσαντα, ἀλλὰ πυρὸς ἀπειλήν,
ἀνδρείως πατήσαντες, χαίροντες
ἔψαλλον· Ὑπερύμνητε, ὁ τῶν Πατέρων Κύριος, καὶ Θεὸς εὐλογητὸς εἶ».
Οὐκ ἐνέδωκας τοῖς πόνοις
πιεζόμενος, τοῖς τῆς ἀσκήσεως, σατανικοῖς λογισμοῖς·
τὸν νοῦν γὰρ ἀρρέμβαστον, πρὸς τὸν δυνάμενον, σῴζειν
Κύριον, σὺ κεκτημένος ἅπασαν, προσβολὴν ἀπετινάξω.
Χαμευνίαις ἀγρυπνίαις καὶ
νηστείαις σου, πάντα ἐνέκρωσας, μέλη σοῦ τὰ ἐπὶ γῆς·
καὶ νῦν τὴν ἀκήρατον, καὶ
ἄπονον βιοτήν, ζῇς Μακάριε, ὑπὲρ ἡμῶν δεόμενος, τῶν ὑμνούντων σε σὺν πόθῳ.
Τοῦ ἀεὶ Ὄντος τὸν
τάφον ἐπεθύμησας, ἄκρως θεάσασθαι, καὶ προσκυνῆσαι
Σοφέ, κἂν τούτῳ γενόμενος, ἔκρινας
ὅσιον, δι' ἀσκήσεως, συννεκρωθῆναι Ὅσιε, τῷ δι' οἶκτον νεκρωθέντι.
Θεοτοκίον
Οὐκ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει οἱ
τὸν Κτίστην σε, γνόντες κυήσασαν, ἀλλὰ Θεὸν ἀληθῆ,
ἐκ σοῦ τὸν ἐκλάμψαντα,
Τῆς Ὁσίας
Ἀντίθεον πρόσταγμα
ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ
Ὁ νοῦς σου ταῖς νεύσεσι ταῖς
πρὸς τὸ θεῖον, θεούμενος πάντοτε, φωτοειδὴς
γεγένηται, ἐντεῦθεν ἐξέκλινας, τὸ
δυσμενὲς τῆς σαρκός, μέλπουσα θεόσοφε· Ὁ ὢν εὐλογημένος, καὶ ὑπερένδοξος.
Μυστήρια θεῖά σοι ἀποκαλύπτει,
Θεὸς ὑπερούσιος, ἐν σοὶ ἀναπαυσάμενος· ὁρᾷς
γὰρ φοιτήσαντα ἅγιον
Ναὸς θείου Πνεύματος γεγενημένη, ναὸν
πρὸς τὸν Ἅγιον, ὑπάρχουσα ἀκήκοας, φωνῆς
διδασκούσης σε θεῖα Μυστήρια, καὶ τὴν ἐκ τοῦ
σώματος, Σεμνὴ ἀποδημίαν τοῦ Βασιλεύοντος.
Θεοτοκίον
Ἰσχύς μου καὶ ὕμνησις καὶ
σωτηρία, ὑπάρχει ὁ Κύριος, ὁ σὲ Μητέρα πάναγνον,
καὶ Νύμφην ἀνύμφευτον προεκλεξάμενος, ὃν ὑπὲρ τῶν δούλων σου ἀεί, μὴ διαλίπῃς πρεσβεύειν Ἄχραντε.
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ η'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Παῖδας εὐαγεῖς ἐν τῇ
καμίνῳ, ὁ τόκος τῆς Θεοτόκου διεσώσατο, τότε μὲν
τυπούμενος· νῦν δὲ ἐνεργούμενος, τὴν
οἰκουμένην ἅπασαν, ἀγείρει ψάλλουσαν· Τὸν Κύριον ὑμνεῖτε τὰ ἔργα, καὶ ὑπερυψοῦτε, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας».
Ὅλως νυσταγμὸν τοῖς σοῖς βλεφάροις, οὐδ’ ὕπνον τοῖς ὀφθαλμοῖς σου Πάτερ ἔδωκας, ἕως ἐπιτήδειον καὶ
ὡραῖον Ὅσιε, σαυτὸν εἰργάσω σκήνωμα, τοῦ Παντοκράτορος, ὃν ἅπαντα ὑμνοῦσι τὰ ἔργα, καὶ ὑπερυψοῦσιν, εἰς
πάντας τοὺς αἰῶνας.
Εὕρηκας ἀνάπαυσιν τῶν
πόνων, Παμμάκαρ τῶν ἀμετρήτων τὸν Παράδεισον, ὅν περ
προητοίμασε, τοῖς αὐτὸν ποθήσασιν, ἀπὸ ψυχῆς ὁ Κύριος, κοινὸν βασίλειον, κραυγάζουσιν ἀπαύστως· Ὑμνεῖτε, καὶ ὑπερυψοῦτε, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Εὗρεν ἡ μονὴ τοῦ
Χοζεβᾶ σε, κανόνα καὶ ἀκριβέστατον παράδειγμα, ἅπαν
μετερχόμενον, ἐναρέτων πράξεων,
Θεοτοκίον
Ὤφθη ὁ ἁπλοῦς τῇ
θείᾳ φύσει, ἐκ σοῦ Θεομῆτορ ὄντως σύνθετος, ἔλεος
δι' ἄφατον, τῇ αὐτοῦ θεότητι, σάρκα τὴν
ἐξ αἱμάτων σου ὑποστησάμενος· διὸ σε Θεοτόκον εἰδότες ἀνυμνολογοῦμεν, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
Τῆς Ὁσίας
Τὸν ἐν καμίνῳ
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Κεκοσμημένη ἀρεταῖς, καὶ
θαυμάτων κροσσωτοῖς πεποικιλμένη, πρὸς ὡραῖον νυμφῶνα,
τοῦ Βασιλέως Χριστοῦ, Δομνίκα ἀνέδραμες ψάλλουσα, καὶ ὑπερυψοῦσα, αὐτὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Ἀκολουθήσασα Χριστῷ, ὡς
ποιμένι καθαρῷ ἀμνὰς Τιμία, πρὸς Οὐράνιον
μάνδραν, τῶν ἐπισήμων ἐν ᾧ, προβάτων συναυλία πέφυκεν, ἐν ἀγαλλιάσει,
ἐσκήνωσας Ἁγία.
Νεύσει Θεοῦ παντουργικῇ, τὴν
ἀπόθεσιν τοῦ σοῦ μαθοῦσα σκήνους, χαριστήριον αἶνον,
καθαρωτάτῃ ψυχῇ, τῷ
πάντων αἰτίῳ προσέφερες· οὗ τὸ σὸν εἰς χεῖρας, Σεμνὴ παρέθου πνεῦμα.
Θεοτοκίον
Ο ὑπερούσιος Θεός, οὐσιοῦται
δι’ ἡμᾶς τῶν σῶν ἐκ σπλάγχνων, τὴν φθαρεῖσαν
οὐσίαν, ἀνακαινίσαι ζητῶν, δι’ οἶκτον Παρθένε καὶ ἔλεον,
ὁ δεδοξασμένος, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
Ὁ Εἱρμὸς
«Τὸν ἐν καμίνῳ τοῦ
πυρός, τῶν Ἑβραίων τοῖς Παισὶ συγκαταβάντα, καὶ τὴν
φλόγα εἰς δρόσον, μεταβαλόντα Θεόν,
ὑμνεῖτε τὰ ἔργα ὡς Κύριον, καὶ ὑπερυψοῦτε, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας».
Τοῦ Ὁσίου
ᾨδὴ θ'
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
«Ἅπας γηγενής, σκιρτάτω τῷ
πνεύματι, λαμπαδουχούμενος, πανηγυριζέτω δέ, ἀΰλων Νόων φύσις
γεραίρουσα, τὴν Ἱερὰν πανήγυριν τῆς Θεομήτορος, καὶ βοάτω· Χαίροις παμμακάριστε, Θεοτόκε Ἁγνὴ
ἀειπάρθενε».
Ἅπασαν τρυφήν, τοῦ βίου
κατέπτυσας, Πάτερ θεσπέσιε, διὰ τὴν οὐράνιον, τρυφὴν καὶ
δόξαν· σκληραγωγίᾳ γάρ,
σὺ τῶν παθῶν ἐσπούδασας, σβέσαι τὴν κάμινον, καὶ πολλοῖς σου, δάκρυσι Γεώργιε, Μοναζόντων
σεμνὸν
ἐγκαλλώπισμα.
Νῦν ὡς ἀληθῶς, Θεοῦ
κατενώπιον, ἵστασαι Πάνσοφε, ᾧ περ δι’ ἀσκήσεως, οἰκειωθῆναι
πρότερον ἔσπευσας, καὶ
τῶν αὐτοῦ ἐμφάσεων, κατατρυφᾷς ἐμφανῶς· ὅθεν πᾶσι, δίδου τοῖς τιμῶσι σε, φωτισμὸν καὶ τῶν θείων
τὴν
μέθεξιν.
Ἤρθης πρὸς τὸ φῶς, τὸ
ἄδυτον Ἔνδοξε, σκότους τοῦ βίου ῥυσθείς, καὶ τῷ
παντοκράτορι, καὶ τρισηλίῳ Φωτὶ παρίστασαι, μετὰ τῶν ἄνω τάξεων, καὶ τῆς ἐκεῖθεν τρυφᾷς, πεμπομένης, λάμψεως Μακάριε, καὶ ἡμᾶς
φρυκτωρεῖς τοὺς ὑμνοῦντας σε.
Θεοτοκίον
Ὅλον με Θεός, θεῶσαι βουλόμενος, ὅλος
ἑνοῦταί σοι, καὶ τὸ ἀκατάληπτον, καινοτομεῖται
πᾶσι Μυστήριον· τίκτεις
Παρθένος ἄφθορος, καὶ σὰρξ ὁρᾶται Θεός· ὃν τιμῶντες, σὲ νῦν μακαρίζομεν, Μαριὰμ ὡς αὐτὴ
προεφήτευσας.
Τῆς Ὁσίας
Τὸν ἐκ Θεοῦ Θεὸν Λόγον
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Ἱερώταται χορεῖαι, τῇ σεπτῇ
σου κοιμήσει, ἐξάρχουσαι τῆς θείας σου ψυχῆς, τοῖς
καθορῶσιν ἐφάνησαν, ἱεραῖς μελῳδίαις, εἰς τόπον ὁδηγοῦσαι σε σκηνῆς θαυμαστῆς, ἔνθα ἦχος, ἐορταζόντων Ἔνδοξε.
Ὡς τῆς ἀμπέλου σὺ θεῖον,
εὐφορώτατον κλῆμα, φανεῖσα κατανύξεως ἡμῖν,
θείους ἐξήνθησας βότρυας, ἀναβλύζοντας οἶνον, ἰάσεων
Δομνίκα τῶν ψυχῶν, καὶ καρδίας τῶν πίστει, τιμώντων σε
εὐφραίνοντας.
Σωματικῶν παθημάτων, ψυχικῶν τε
κηλίδων, καὶ πάσης τοῦ ἐχθροῦ ἐπιβουλῆς, ῥῦσαι
ἡμᾶς ταῖς πρεσβείαις σου,
τοὺς τῇ σκέπῃ σου πόθῳ προσφεύγοντας Δομνίκα καὶ τὴν σήν, Ἑορτὴν ἐκτελοῦντας, τὴν θείαν καὶ
σεβάσμιον.
Ἡλιακὴν ὡς ἀκτῖνα
καταυγάζουσαν πάντας, ὡς νύμφην τοῦ Χριστοῦ περικαλῆ,
καὶ ὡς Τρυγόνα φιλόσεμνον, ὡς
Ἐλαίαν ὡς Κέδρον, ὡς οὖσαν ἐκλεκτὴν Περιστεράν, εὐφημοῦμέν σε πάντες, Δομνίκα κυριώνυμε.
Θεοτοκίον
Φεῖσαί μου Κύριε φεῖσαι, ὅταν
μέλλῃς με κρίναι, καὶ μὴ καταδικάσῃς με εἰς πῦρ,
μὴ τῷ θυμῷ σου ἐλέγξῃς με,
δυσωπεῖ σε Παρθένος, ἡ σὲ κυοφορήσασα Χριστέ, τῶν Ἀγγέλων τὰ πλήθη, καὶ τῶν Ὁσίων τάγματα.
Ὁ Εἱρμὸς
«Τὸν ἐκ Θεοῦ Θεὸν
Λόγον, τὸν ἀρρήτῳ σοφίᾳ, ἥκοντα καινουργῆσαι
τὸν Ἀδάμ, βρώσει φθορᾷ πεπτωκότα δεινῶς, ἐξ ἁγίας Παρθένου, ἀφράστως σαρκωθέντα δι' ἡμᾶς, οἱ πιστοὶ ὁμοφρόνως, ἐν ὕμνοις μεγαλύνομεν».
Ἐξαποστειλάριον τῆς Ὁσίας
Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Τῶν γηΐνων καὶ φθαρτῶν,
καταφρονήσασα Σεμνή, τῷ διαπύρῳ πρὸς Χριστόν, ζήλῳ σου
τῶν ἐν οὐρανοῖς, ἀφθάρτων
ἐπεθύμησας· Χριστὸς ὅθεν σὲ στέφει, ἀφθάρτοις ἐν στέμμασι.
Καὶ τῆς Ἑορτῆς
Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς
Ἐπεφάνη ὁ Σωτήρ, ἡ χάρις ἡ
ἀλήθεια, ἐν ῥείθροις τοῦ Ἰορδάνου, καὶ τοὺς
ἐν σκότει καὶ σκιᾷ, καθεύδοντας ἐφώτισε· καὶ γὰρ ἦλθεν ἐφάνη, τὸ φῶς τὸ ἀπρόσιτον.
Ἀπόστιχα
Στιχηρὰ
Προσόμοια
Ἦχος
β'
Οἶκος
τοῦ
Ἐφραθᾶ
ΤΟ
ΑΚΟΥΤΕ
Μέγα καὶ φοβερόν, μυστήριον τελεῖται!
Δεσπότης γὰρ τῶν ὅλων, βροτῶν εἰς ῥύψιν
πάντων, χειρὶ δούλου βαπτίζεται.
Στίχ. Ἡ θάλασσα εἶδε καὶ ἔφυγεν,
ὁ Ἰορδάνης ἐστράφη εἰς τὰ ὀπίσω.
Ἄνωθεν ὁ Πατήρ, ἐβόα·
Οὗτός ἐστιν, Υἱὸς ἀγαπητός μου, ὁ ἐν ῥείθροις
Ἰορδάνου, σαρκὶ νῦν βαπτιζόμενος.
Στίχ. Τὶ σοί ἐστι θάλασσα, ὅτι
ἔφυγες; καὶ σοὶ Ἰορδάνη ὅτι ἐστράφης
εἰς τὰ ὀπίσω;
Τάξεις Ἀγγελικαί, ἰδοῦσαι τὸν
Δεσπότην, ὁμοιωθέντα δούλοις, καὶ ῥείθροις βαπτισθέντα, ὑμνοῦσαι
ἐξεπλήττοντο.
Δόξα... Καὶ νῦν... ὅμοιον
Ἦλθεν
ὁ φωτισμός, ἡ λύτρωσις ἐφάνη, ἐν Ἰορδάνῃ,
δεῦτε, συνέλθωμεν ῥυφθῆναι, φαιδρῶς συνεορτάζοντες.
Ἡ λοιπὴ Ἀκολουθία
τοῦ Ὄρθρου, ὡς σύνηθες, καὶ Ἀπόλυσις.